[Fedora-cs-list] Tydenik Fedory, c. 100 (FWN Issue 100 v cestine)

Marek Mahut mmahut at fedoraproject.org
Wed Aug 15 14:22:10 UTC 2007

Ahoj Richard!

Bukovansky Richard wrote:
> [...]
> castecne prelozit jubilejni 100. cislo FWN. Mam prelozeno vsechno, krome
> Development Beats, ktere jsou pro mne jakozto ne az tak interne s
> Linuxem/Fedorou szitym BFU trochu obtizne k prelozeni, takze jsou
> prozatim ty jsou v originale.
>
> Rad bych privital jakykoliv feedback (mam pripravenu jak verzi ciste
> ceskou, tak verzi pro porovnavani, ktera je style EN-odstavec -> CZ
> odstavec; obe ve formatovani pro Wiki pouzitou na
> fedoraproject.org/wiki) a dale nekoho, kdo by si ujal prekladu
> Development Beats. A v neposledni rade nekde moznost preklad publikovat

Zatial ju niekde zaves alebo posli mailom, radi ti posleme feedback :)
Preklad by sa mal urcite publikovat na fedoraproject.org wiki.

Pre editaciu fedoraproject.org/wiki musis byt v EditGroup, ako nato
najdes na http://fedoraproject.org/wiki/WikiEditing.

--
Marek Mahut                           http://www.fedoraproject.org/
Fedora Project                              http://www.jamendo.com/