[Fedora-cs-list] Co se da stinout prelozit pro F8

Bukovansky Richard richard.bukovansky at atlas.cz
Thu Aug 16 14:03:35 UTC 2007

Adam Pribyl napsal(a):
> Koukam-li se na
> http://fedoraproject.org/wiki/Releases/8/
> vidim, ze na prelozeni jakekoli aplikace z
> http://translate.fedoraproject.org/languages/cs/fedora-8
> nam zbyva cas do 25.9. Vzhledem k tomu, ze vetsina toho spada pod
> i18n.redhat.com je zrejme mimo nase moznosti s tim neco valneho udelat.

Dneska jsem si podal zadost o pridani do i18n.rh.com (taky)...
Doufam, ze se mi podari aspon neco trochu doprekladat, 25.9. je jeste
docela daleko... ;)

> Trochu lepe jsme na tom s dokumentaci, tam vidim jako zajimave moznost
> prelozit About Fedora, a Release notes.
> Otazka zni: Vi nekdo jak tady postupovat? Je to v cvsl10n

Njo, postup je urcite na Wiki Fedory u L10N projektu. Prave se tim vsim
taky prochroustavavam (to CVS mne asi zabije ;) )...
Myslim, ze bychom se na to meli nejak podivat zevrubne (IRC meeting?) a
dat dohromady, co kdy kde jak a proc...
Bylo by dobre, abys uz byl taky i na translate.fp.org jako Coordinator
pro CZ preklad... ;)

> (prijde mi ze neni), jak se k tomu dostat? Prekladaji se release notes
> pres cvs nebo pres wiki?

Relese notes urcite jsou na cvs.fp.org (prekladaji se pres PO). Prave
jsem si to checkoutnul a zacnu na tech release notes pracovat...
Myslim, ze zhruba bych to mohl mit pres vikend prelozeno...

Pokud jsem se nekde seknul, tak mne prosim opravte... Dekuji.

R.