Odp.: Re: [Fedora-cs-list] Fedora sk/cz weekly meeting

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Fri Aug 17 09:23:41 UTC 2007

On Fri, 17 Aug 2007, Marek Mahut wrote:

> Ok, na dnesom meetingu mozme prebrat aj cas nabuduceho :)

Uz jen slovo meeting v jako oznaceni pro schuzku o prekladech je hrozne.:)

Protoze v te dobe zrejme budu sedet nekde v aute, posilam jen odkaz na dve
stranky ktere doporucuji vasi pozornosti:
http://www.czilla.cz/czilla/jak-pomoci/spravna-lokalizace.html
http://developer.mozilla.org/cs/docs/P%C5%99ekladov%C3%BD_slovn%C3%ADk

Jedna se sice o dokumenty vztahujici se k mozille, ale myslim ze jejich
platnost je dostatecne univerzalni, abysme si z nich mohli vzit ponauceni
i pro Fedoru.

Adam