[Fedora-cs-list] 0. Virtualni CZFedoraCon - zapis a log

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Wed Aug 22 08:38:59 UTC 2007

Zapomel jsem napsat ze pro schuzky hlasuji ve ctvrtek, faktem je, ze i tak
je pro mne v tyto terminy mnohdy obtizne se schuzekna irc zucastnit.

Na mail s vyzkou mi zatim odpovedel pouze Luke Satin, s tim, ze v tuto
chvili zajem o zadnou praci nema, zaregistroval jsem ze do
fedoraproject.org se zaregistroval PetrPavlu a pak mi odepsal Marek Zukal,
u ktereho je zajem vicemene jasny.

Osobne jsem si zatim nezarizoval pristup do i18n - pokud ho tam budou mit
lide kteri tam skutecne chteji prekladat nebo se to presune na fp.o
potazuji to za zbytecne.

Adam Pribyl