[Fedora-cs-list] Dotaz o tisku stránek z wiki.fedora.cz

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Wed Aug 29 16:35:51 UTC 2007

On Wed, 29 Aug 2007, Pavel Lisy wrote:

> Dobrý den
>
> nevím, zda se ptám na správném místě, ale nějak nemohu najít řešení, tak
> to zkouším všude.
>
> Mám čerstvě nainstalovanou F7 (pracuji s fedorou denně již pár let, teď
> jsem koukal, že jsem s FC3 kolem nahradil RH7.3 :-). Mohu tedy
> porovnávat a přes viditelný pokrok jsou některé věci stále nedotažené.
>
> Nemáte někdo zkušenosti s tiskem? Narazil jsem na problém s tiskem
> následující stránky v firefoxu:
>
> http://wiki.fedora.cz/doku.php?id=navody:fc6ripovani

Zajimave, pred casem jsem z toho vytvarel PDF a slo to celkem normalne.
Ted mam podobne problemy jako vy. A to i na FC6, takze netusim kde kdo co
vylepsil, ale nahlaste to do bugzilly. Zajimave je ze preview je spravne,
ale postscript, ktery z toho vypadne je zmrseny (Me to tedy zrejme dela u
vsech stranek wiki.), este zajimavejsi ze FF a SM muze dat jiny vysledek.

> Různé problémy mívám s tiskem PDF pomocí evince, např. duplex, více
> stran na stránku apod. (acroread to vytiskne OK).

Evince ma bohuzel vicero problemu - v nekterych PDF kdyz oznacite text tak
se zmeni znakova sada z uz tam neni puvodni text, kdo vi proc.. holt nova
knihovna na zpracovani PDF.

> Pavel

Adam Pribyl