[Fedora-cs-list] [RFC] Binding - Propojení

Petr Pavlu setup at dagobah.cz
Tue Sep 11 17:55:39 UTC 2007

On 11. zář 07 19:04, Zippy wrote:
> (ve smyslu knihovny rozhraní modulu např. java bindings for cairo)
> Opravdu se to v češtině používá jako propojení? Nikdy jsem to neslyšel.
> Balíky tohoto typu většinou používají programátoři, kterým je výraz
> binding naprosto jasný. V summary je to většinou překládáno takto.

Osobně jsem to jinde překládal jako "napojení" (např. napojení
programovacího jazyka Java na knihovnu Cairo), ale toto slovo
jsem zvolil jen, protože jsem nikde nenašel žádný běžně zavedený
výraz.

V podobných řetězcích se narazí často i na programátorům také
běžně známé slovo "wrapper". To už jsem se raději překládat
neodvážil...

--
Petr Pavlů