[Fedora-cs-list] Kde asi tak jsme?

Marek Zukal marek.zukal at gmail.com
Wed Sep 12 19:41:34 UTC 2007

Adam Pribyl napsal(a):
> [...]
> prip. co uz je hotove a jak to vidite zda to stihnete do 25. dodelat.
>
> Zacnu u sebe.
>
> Hotovo: i18n - prelozeno: anaconda, initscripts, kexec-tools, pirut,
> policycoreutils, pykickstart, system-config -boot, -firewall, -kdump,
> -kickstart, -network, -printer
>
> Pracuju na: system-config-bind, setroubleshoot
>
> Problemy: nektere moduly v i18n zrejme nejsou aktualni, takze zbytecna
> prace (sytem-config-printer, smolt). Nevim jak se dostat na
> hg.fedopraproject.org a prelozit moduly co jsou tam.
>
> i18n do 25. stihnu, (bez summary a desc ze:)

Desc jsem zavrhl, protože toho je hrozně moc v hrozně špatném stavu,
kdyby šlo jen o nějaké doladění, bylo by to něco úplně jiného. V summary
jsem něco za řetězcem 1700. To ale neznamená, že vše před tímto číslem
by bylo hotové. Většinou spravuji fuzzy řetězce, mažu naprosto zcestné
popisy, které byly přiřazeny nejspíš omylem v mergovacím procesu a pokud
je popis balíčku na první pohled zřejmý, doplním jej. Nějaké větší
přidávání popisu přijde na řadu až v dalším kole. Počítám, že do toho
25. bych mohl stihnout dokončit alespoň to, co jsem teď začal a další
popisy budu přidávat až časem, jestli to vůbec bude mít smysl. Přeci
jen, překlad je třeba spíš u balíčků pro obyčejné uživatele. Pokud je
někdo programátor nebo pokročilý uživatel, je mu většinou jasné o co jde.