Re: [Fedora-cs-list] představení, dotaz

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Thu Feb 19 10:21:40 UTC 2009

On Thu, 19 Feb 2009, Lukáš Říha wrote:

> Dobrý den,
>
> jmenuji se Lukáš Říha a rád bych "přispěl svou troškou do mlýna" -
> zúčastnil se překladu Fedory do českého jazyka. Doufal jsem, že bych
> například mohl dokončit překlad balíku PackageKit (pokud je volný),
> případně pomohl jinak.
>
> Přiznám se ale, že jsem poněkud zmatený - postupoval jsem dle pokynů na
> stránce http://fedoraproject.org/wiki/L10N/Teams/Czech a postoupil až ke
> kroku 3 - žádosti o vstup do skupiny cvsl10n, která (prozatím?) nebyla
> přijata.
>
> Jak mám postupovat dál?

Myslis krok 3 v te anglicke casti. Nevim jak dlouho jiz na potvrzeni
cvsl10n cekas, ale vetsinou to dela nekdo kdo k tomu ma prava rucne, takze
to chvilku trva. Kazdopadne je vhodne to pripadne pripomenout v listu
fedora-trans-list at redhat.com. Tady myslim nikdo sponzor neni.

Prekladat lze ale i tak - stahnes soubor .po z transifexu a posles ho sem.
Nekdo (napr. ja) ho tam pak muzeme pridat.

Nutno pripomenout, ze zdaleka ne vsechno jde prekladat pres transifex.
Napr. gui Package kitu je v gnome-packagekit, ktery tusim je nekde na
gnome l10n. To co je v transifexu je myslim jen commandline interface,
ktery temer nikdo nepouziva.

> S přáním hezkého dne
>
> Lukáš Říha

Adam Pribyl