[Fedora-cs-list] Preklad Release Notes

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Mon Jul 27 06:39:31 UTC 2009

On Sun, 26 Jul 2009, Josef Hruška wrote:

> Ahoj,
> pokusil jsem se o preklad Release Notes Fedory 11 do cestiny:
> https://translate.fedoraproject.org/projects/docs-release-notes/f11-tx/view/po/cs.po.

Teto prace i iniciativy si velice vazim!

> Vzhedem k tomu, ze pro jednoho cloveka je preklad temer tisice polozek
> docela dost, a ze nekterym tematum (softwaru, nastrojum) ani prilis
> nerozumim, chtel bych take timto poprosit o pomoc s dotazenim prekladu
> do finalnejsi podoby - da se povazovat bez jakekoliv kontroly kvality.
> Pomoci muze prakticky kdokoliv, napr. ze zkontroluje preklepy,
> gramaticke chyby, :( apod.

V soucastne verzi "PO" je to trochu necitelne. Pokud se neozve nikdo, ze
vi jak preklad dostat misto toho "ceskeho" prekladu na web, pokusim se
zjistit co a jak, protoze toto je rozhodne lepsi nez co tam je, a bude se
to i lepe cist.

> Jsou vsak vitani take ti, kdo maji patricne technicke znalosti
> softwaru/nastroju zminovanych v RN. Priznavam, ze nemam IT vzdelani,
> takze u nekterych veci (a ze jich nebylo zrovna malo) jsem netusil ani
> ktera bije. Presto doufam, ze jsem preci jen pomohl, nez ublizil.
> No, nekamenujte me, priste to snad bude lepsi.
>
> Zatim nemam nijak predstavu jak postupovat, pokud nas bude pracovat na
> prekladu vic... takze navrhy vitany.

Jak jsem naznacil - pokusim se dostat preklad na docs.fedoraproject.org