[Fedora-el-list] random X restarts

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Sun Dec 9 02:42:44 UTC 2007

Και εμένα το flash (τελευταία έκδοση)μου κάνει νερά και δημιουργεί
αστάθεια στους browsers (fedora 8).
Επίσης τα 3d πάλι μου έκαναν/κάνουν  προβλήματα στο laptop (fedora 7)
που τα έχω ενεργά.
Όμως σε καμμία περίπτωση  δεν έχω επανεκκινήσεις των X.
Στην πρώτη περίπτωση έχει πρόβλημα το νέο flash και στην δεύτερη η μη
ώριμη κατάσταση στα 3d.