[Fedora-el-list] Fedora Test 3

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Tue Oct 23 23:39:24 UTC 2007

On 10/24/07, John T. Margaritopoulos <johnmargaritopoulos at yahoo.com> wrote:
> Καλημέρα,
>
> Έχω κανά δυο απορίες,
>
> -Έχω το Fedora 7, Αν εγκαταστήσω τo Fedora Test 3, με τα updates που θα
> γίνονται θα γυρίσει σε stable το σύστημα μου όταν βγει το επίσημο Fedora
> 8? Θα χρειαστεί να αλλάξω τα repositories έπειτα?
Για μένα είναι καλύτερο να κάνεις ένα clean install οταν βγεί το
Fedora 8. Γενικά: γράφεις σε ένα cd-dvd τα περιεχόμενα του προσωπικού
σου φάκελου (πχ /home/giannis/), βάζεις το F8 και περνάς τα αρχεία σου
από το DVD στο /home/giannis
Αν θέλεις να κάνεις upgrade διαβάζεις τις οδηγίες
http://fedoraproject.org/wiki/Tools/yum/YumUpgradeFaq και από οτι
βλέπω πρέπει να εγκαταστήσεις το πακέτο της F8 που δείχνει στα
καινούρια repos.

> -Αν εγκαταστήσω το ΟpenOffice 2.3 σε Fedora 7 (ακολουθώντας τις οδηγίες
> του site toy OpenOfiice) θα υπάρχει δυνατότητα να εγκαταστήσω έπειτα
> ελληνικό ορθογράφο?
Προτείνω να μην βάλεις το Οοο 2.3 με το χέρι. Μπορεί να σου
δημιουργήσει προβλήμα που είναι δύσκολο και χρονοβόρο να
διαχειριστείς. Σε λίγες μέρες θα βγεί με update το Οοο 2.3 για το F7.
Αν δεν θες να περιμένεις μπορείς να το βάλεις αμέσως με την εντολή:

yum --enablerepo updates-testing update openoffice*

nikos