[Fedora-el-list] firefox problems?

Chris Pantazis xpanta at sch.gr
Thu Jan 3 11:12:34 UTC 2008

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:
> καλή χρονιά!
>
> σε εμένα δουλεύει η συγκεκριμένη σελίδα.
> αν θελετε να τα βρειτε σκούρα δοκιμάστε (ακόμα και από win):
> http://weblog.infoworld.com/openresource/archives/open_source/index.html
> <http://weblog.infoworld.com/openresource/archives/open_source/index.html>
> :)
>
> Στις 2/1/2008, *Dimitris Glezos* <dimitris at glezos.com
> <mailto:dimitris at glezos.com>> έγραψε:
>
>     On Jan 2, 2008 10:59 AM, Chris Pantazis <xpanta at sch.gr
>     <mailto:xpanta at sch.gr>> wrote:
>     > Καλημέρα. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
> [...]

Τώρα είναι μια χαρά. Είχα βάλει παλιότερα έναν ad blocker που αντί να
εξαφανίζει τα flash-ads εξαφάνιζε όλη τη σελίδα μερικές φορές. Το
πρόβλημα είναι πως μερικά flash-ads πιάνουν όλη την οθόνη και δεν μπορώ
να διαβάσω το κείμενο (π.χ. in.gr, driveme.gr, κλπ). Αυτή τη δουλειά
(του ad blocking) την κάνει επιτυχημένα ο Epiphany, όχι όμως ο FF απο
οτι φαίνεται, εκτός αν το ad blocker που κατέβασα απο τα extentions ήταν
για τα μπάζα.

Ευχαριστώ και τον Σάκη που μου έστειλε το pdf με τις ρυθμίσει του FF.
Τις έκανα και είδα τρομερή διαφορά.