[Fedora-el-list] big f***ing ads!

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Mon Jan 21 15:15:53 UTC 2008

Στις 21-01-2008, ημέρα Δευ, και ώρα 17:02 +0200, ο/η Chris Pantazis
έγραψε:
> είναι εύκολο κάποιος να μου αν μπορει να δει σήμερα τα εξής site:
>
> www.sport.gr
> www.pathfinder.gr
>
> έχουν τόσο μεγάλες διαφημίσεις (flash) που είναι αδύνατο να παίξουν σε
> firefox (σε epiphany παίζουν λόγω του ad blocker) εφόσον κρύβουν σχεδόν
> όλο το περιεχόμενο.
>
> τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; (εκτός απο το να τρέξουμε epiphany)
>
> Ποιος φταίει;
>
> ΥΓ: σορυ για τον τίτλο του mail, άλλα μου ήρθε αυθόρμητα μιμούμενος τους
> Doom programmers και το Big F***ing Gun (BFG)
>
> :-)

Flashblock is your friend....
Δεν υπάρχει λόγος να χάνεις bandwidth (και ενέργεια αν είσαι σε φορητό)
για να φορτώνουν αυτόματα τα flash (που το 99% των περιπτώσεων είναι
διαφημισεις)

(φτάινε οι designers που είναι γιδοβοσκοί αλλά αυτό είναι μια άλλη
ιστορία(