[Fedora-el-list] Re: Fedora Hachfest @ Fosscomm

Papadeas Pierros ppapadeas at gmail.com
Mon Apr 13 11:56:09 UTC 2009

On Mon, 2009-04-13 at 12:38 +0300, linuxteam at linuxteam.cs.teilar.gr
wrote:
> Καλησπέρα,
>
> επειδή δεν είναι μόνο στο χέρι μας να κλείσουμε χώρο στο ΤΕΙ, θα ήθελα να
> μου πείτε ορισμένες λεπτομέριες ώστε να δούμε τι καλύτερο μπορούμε να
> κάνουμε. Ο χώρος που θέλετε θα είναι ας πούμε για 10-15 άτομα ή για 50?

Μια αίθουσα με τραπέζια, καρέκλες για 20 άτομα νομίζω ότι αρκεί. θα
εξαρτηθεί από την συμμετοχή όμως.. Εμείς είμαστε 7-10 άτομα ήδη. Δίκτυο
και ρεύμα είναι απαραίτητα προφανώς :P

> Επίσης την Κυριακή πως θα μπορέσει να γίνει παράλληλα fosscomm και το fc
> fest? Ή απλά να τελειώσει το fosscomm και μετά να αρχίσει το fest?

Την Κυριακή από το μεσημέρι και μετά μπορεί να ξεκινήσει το hackfest
παράλληλα με το Fosscomm όπως θα υπάρχουν και άλλα workshop παράλληλα
μεταξύ τους φαντάζομαι. Θα είναι σαν συνεχές dev-room απλά με πιο
συγκεκριμένο σκοπό. Μέρος του hackfest σκεφτόμαστε να είναι lighting
talks και workshops (όπως το Fedora Electronic Lab Workshop από τον
Κώστα) που γενικά τραβάνε το ενδιαφέρον και ανοίγουν συζητήσεις :)

Ότι άλλο χρειαστείτε, εδώ είμαστε !

--
Pierros Papadeas
PGP key: 0x6130DBF8