[Fedora-trans-ca] Re: [fedora] Les preguntes més freqüents de Fedora, ara en català

Xavier Conde Rueda xavi.conde at gmail.com
Mon Dec 19 13:50:33 UTC 2005

Aquesta pàgina tan us pot solucionar el vostre pitjor malson, com
fer-vos perdre la paciència. No us podem garantir res. TDOBV

-- Tan us pot ... -> Tant us pot? O potser "O bé.. o bé.."

A on put trobar una llista de tots els programes que inclou la Fedora
Core 4 (una llista de paquets)?

-- puc trobar

D'on puc obtenir programes de control pel meu maquinari per a Fedora?

-- per al

Si no voleu actualitzar cada 6 - 8 mesos, hi ha una cosa que es diu
Fedora Legacy Project. Ells proporcionen pedaços de seguretat per a
cada versió de Fedora durant un any i mig més des que oficialment se'n
deixen de fer.

-- hi ha una cosa ... -> existeix un projecte

Executeu aquestes ordres per suprimir el fitxer youm.conf i
substituir-lo per un de nou (Actualitzada el 29 de Juliol de 2005):

-- yum.conf

Ara ja podeu accedir al Yum Extender a través del menú "red hat&qout;
en el menú "Eines del sistema&qout;.

-- "

 L'APT és un programa per a Debian Linux que instal·lar no només el
programari que se li especifica, sinó que també totes les seves
dependències. Fa que la instal·lació del programari sigui molt més
fàcil.

-- L'APT és un programa per a Debian Linux (una altra distribució
Linux) que instal·la el paquet que se li demana, a més de totes les
seves dependències, en cas que no estiguin ja instal·lades...

En el menú "Escriptori" del quadre (també pot ser que sigui dins del
menú "Red Rat"), escolliu "Preferències", i després a "Tipus de
lletra".

--Red Rat

Si els vostres tipus de lletra no es mostren immediatament en els
programes, potser haureu de tornar a carregar el servidor de tipus de
lletra d'X:

-- Fedora Core 4 ja no el porta. Potser encara l'inclou com a paquet,
però no forma part de la instal·lació i en la següent release s'hauria
de suprimir completament.

: El Wine is una manera d'executar programes per a Windows en Linux.

-- és una manera

Si teniu una targeta mare Intel,

-- placa mare

Re mes.