[Fedora-trans-ca] RE: [fedora] specspo (dist) per revisar

Josep Puigdemont josep at imatge-sintetica.com
Mon Jan 10 09:24:15 UTC 2005

El dl 10 de 01 del 2005 a les 08:30 +0000, en/na Xavier Conde Rueda va
escriure:

> Hi ha algú més en aquesta llista que s'apunti a traduir? Jo ho trobo
> lògic, no?

Em sembla que hi ha una mica més de 30 subscriptors a la llista (em
sembla que va dir en Xavier Caballé). De tota manera, a la pàgina de SC
diu que la llista és per a "coordinació, proves, dubtes i suggeriments."

> És a dir: en una llista de traducció de programari se suposa
> que la gent que s'hi inscriu ha de traduir de tant en tant, no?

Sí, estaria bé un cop de mà :), però tampoc ens podem queixar, al
principi vam tenir força col·laboradors, i sempre hi ha qui ens dóna un
cop de mà de tant en tant.

Ara però, si li fotem canya a l'specspo ja podrem respirar tranquils una
temporada, que mantenir els paquets portarà menys feina.

Salut, i animeu-vos! :)

/Josep