[Fedora-trans-ca] RE: [fedora] Re: anaconda/ca taken

Xavier Conde Rueda xaviconde at eresmas.com
Tue Mar 22 21:31:35 UTC 2005

On dl, 2005-03-14 at 07:31, Josep Puigdemont wrote:
> El dv 11 de 03 del 2005 a les 13:22 +0000, en/na Xavier Conde Rueda va
> escriure:

> Bé, resumint, s'ha d'estar a l'aguait, perquè potser ve algú amb tota la
> bona fe del món, i comença a utilitzar els infinitius a tot arreu (per
> dir una cosa), i és la feina dels qui ja fa més temps que hi som
> d'informar-los quin estil es fa servir en Català, i del procediment que
> creiem més adequat, etc...

De totes maneres, s'ha de tenir en compte que als .po posem dues adreces
de correu electrònic diferents, i queda ben clar que hi ha hagut una
persona que ha fet una feina; el fet que algú agafi el fitxer i el
modifiqui per la seva banda ja no és problema nostre, sino d'aquesta
persona que no es para a preguntar-nos si hi estem treballant. Suposo
que quan veuen que el fitxer fa X messos que no es modifica ho
consideren abandonat. O bé anem actualitzant les dates dels fitxers, o
bé redactem una nova capçalera per a les traduccions que indiqui que
està mantingut per el nostre projectes, amb un enllaç al nostre web,
etc. De tota manera, jo no ho considero culpa nostra.

> Ja sé que tota aquest rotllo no era el que demanaves, però per si de
> cas :)

Sí, era el rotllo que et demanava ;).

--
-- Xavi

|Romani ite domum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!||Roman
omum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!||Romani ite domum!|