[Fedora-trans-ca] [fedora] nou a la llista

Pedro Fernández pedro.babel at telefonica.net
Mon Oct 17 14:14:40 UTC 2005

Hola a tothom!

Sóc el Pedro, estudiant del "màster de tradumàtica: traducció i
localització" que ofereix la UAB. M'agradaria col.laborar en la
traducció de Fedora. En Josep ja em coneix i voldria presentar-me als
altres traductors del projecte. He mirat la guia per a traduccions de
softcatalà i la resta d'informació, i la veritat és que em sembla un
projecte molt engrescador. Estaria molt bé si poguès començar a mirar-me
el mòdul amb tres fitxers del qual em va parlar en Josep.

Bé, moltes gràcies a tots i seguim en contacte.

Salutacions,
Pedro