[Fedora-trans-ca] Re: [fedora] Fedora Core 6

Josep Puigdemont josep.puigdemont at gmail.com
Mon Oct 9 13:06:02 UTC 2006

On 10/9/06, Xavier Conde Rueda <xavi.conde at gmail.com> wrote:
> D'essencials, potser hi ha el virt-amanger i el libvirt.

Xavier, potser podries agafar-los... com a mantenidor vull dir. Sinó ho faig jo.

 M'hagués
> agradat poder tenir les release notes traduïdes, però només vaig poder
> fer una part petita i pel que he anat llegint han ficat un munt de
> canvis d'ultima hora... També pots fer una revisió de tots els mòduls.
>
> No se que n'opina Josep, però a mi el ProjectFedora em sembla molt
> malament organtizat, trobo frustrant participar-hi...

Hi estic plenament d'acord. Sovint, o gairebé sempre, et surten amb
cadenes noves quan ja s'ha tancat el termini per a traduir.
Com que les traduccions i el desenvolupament viuen en dos mòduls
diferents del CVS, sempre hi ha problemes de sincronització. És molt
problemàtic.

> Si no tens accès al CVS de Fedora te'ls podem passar.

Hauria de funcionar com a usuari anònim també. Però no és gens difícil
obtenir un compte CVS a fedora.