[Fedora-users-br] FC6 -> F8 ou F9?

André Felício andre em felicio.com.br
Ter Jul 15 11:37:42 UTC 2008

Rau,

Só não quero carregar um "catatal" de libs do gnome só para ter a rede já que
eu uso KDE.

Falando em knetworkmanager acabei de olhar no koji e lá já tem pacote para
Fedora 10. Muito bom...

http://koji.fedoraproject.org/koji/packageinfo?packageID=2232

(zip)

--
Att,

André Felício
http://www.felicio.com.br

 Walt: Dad, what's gradual school? Garp: Gradual school? Walt: Yeah. Mom says
her work's more fun now that she's teaching gradual school. Garp: Oh. Well,
gradual school is someplace you go and gradually find out that you don't want
to go to school anymore. -- The World According To Garp