My BZs

Hi,

I should apologise for not responding to any BZs made since last
Thursday. I've been hit by the flu which has just about drained the life
out of me.

Normal service should resume next week at some point.

TTFN

Paul
--
"99 Jahre Krieg ließen Keinen Platz für Sieger - Kriegesminister gibt's
nicht mehr - und auch keine Düsenflieger - heute ziehe ich meine Runden