Some ftp space for SRPM for review wanted

Sander Hoentjen tjikkun at xs4all.nl
Mon May 15 09:05:06 UTC 2006

Hans,

ik reply even off-list omdat ik wel een eigen ftp server draai, maar die
zit achter mijn normale adsl lijn (+/- 40 kB/s up) verder heb ik op dit
moment een hardware probleem en ga ik deze dus vervangen op korte
termijn. Tot het moment van vervangen heb ik nogal eens problemen met
uptime (random freezes). Als je niks anders kunt vinden is het misschien
een optie, en als ik over een maand ongeveer genoeg geld heb om de
hardware te vervangen dan ben ik in principe 24/7 online.
Als je wel wat anders kan vinden dan is dat waarschijnlijk de betere
oplossing,

M.v.g.
Sander