[Fedora-mktg-poland] Przygotowania do FOD 2009

Pawel Sadowski mcgiwer at fedoraproject.org
Fri Sep 5 12:49:03 UTC 2008

Witam,

Chciałbym ogłosić rozpoczęcie przygotowań do Fedora (and Red Hat) Open
Days 2009. Poniżej poruszam kilka kluczowych kwestii:

1. Miejsce - moja propozycja: Warszawa

Po konsultacjach stwierdziliśmy, że Warszawa będzie dużo lepszym
miejscem na organizację następnej imprezy, chociażby ze względu na
zagranicznych gości. Żeby na przykład dostać się z Berlina do Krakowa
trzeba spędzić w pociągu ok. 12 godzin, do Warszawy da się dotrzeć w
czasie o około połowę krótszym. Jest to też bardziej "sprawiedliwa"
lokalizacja dla gości z Polski, ze względu na fakt iż każdy ma mniej
więcej taką samą odległość do przebycia (wiecie o co mi chodzi).

2. Data - moja propozycja: 2 tygodnie przed lub po LinuxTagu (LinuxTag
to przełom maja i czerwca). W tym roku zorganizowaliśmy FOD tylko 1
dzień po LinuxTagu, zatem dla wielu ludzi chcących być na obu imprezach
była to dosyć problematyczna sytuacja. Następna impreza będzie trwać 2
dni - myślę, że wielu ludziom bardziej opłaca i "chce się" uczestniczyć
w przynajmniej 2-dniowej imprezie, 1 dzień to zdecydowanie za krótko,
impreza kończy się zanim na dobre się rozpocznie, poza tym nie ma
zbytnio czasu na imprezę integracyjną, bo wielu ludzi od razu wraca do
domu.

3. Prelekcje - myślę, że 1. luty to dobry deadline do zgłaszania
tematów. 1. marca możemy ustalić jako deadline do nadsyłania skończoncyh
prezentacji. Taki zapas czasu pozwoli na zabezpieczenie się w przypadku
nieprzewidzianych sytuacji.

4. Pomysły społeczności... - jeśli macie jakieś sugestie/uwagi odnośnie
organizacji następnego FOD-a, śmiało piszcie na listę.

Pozdrawiam,
McGiwer