[Fedora-trans-ca] [fedora] (sin asunto)

Pedro pedro.babel at telefonica.net
Sat Oct 29 08:46:37 UTC 2005

Hola Josep,

He tingut un problema amb el meu PC i he hagut de formatejar el disc
dur. He perdut tots el fitxers del projecte perquè malauradament no
havia fet cap còpia de seguretat.

Tant de bo això no sigui cap entrebanc important. M'agradaria molt
continuar col.laborant en el projecte (ja m'havia fet amb PO edit i
havia fet servir les memòries de traducció de softcatlà amb èxit) i et
demanaria que m'enviessis els fitxers de nou.

Digue'm quan vols les traduccions i jo les tindré per aquest dia amb
puntualitat.

Et demano disculpes novament.

Pedro Fernández