[Fedora-trans-ca] Re: [fedora] Actualització traduccions fedora

Xavier Conde Rueda xavi.conde at gmail.com
Sun Aug 27 09:08:00 UTC 2006

Si vas molt ple de feina amb el gnome jo puc fer Fedora, no pateixis.
Tu decideixes, si et veus capaç de fer-los, endavant.

Vas poder pujar la traducció del pykickstart de la Cristina i els
canvis d'en Jordi? Si no jo ho faré.

Abans de fer commit d'una traducció, tu passes alguna tool per
formatar les cadenes, no? Com es diu? Així l'aplico jo també abans de
fer commit al CVS.

Salut!

--

Google talk: xavi.conde a gmail.com

Hackers (and creative people in general) should never be bored or
have to drudge at stupid repetitive work, because when this
happens it means they aren't doing what only they can do —
solve new problems.

Eric Steven Raymond (http://catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html)