Re: [Fedora-trans-ca] [Fedora] Notí­cia fedora 7

Jordi jpuj7871 at yahoo.com
Sun Jun 3 20:44:59 UTC 2007

Hola,

Tot i que ja deu ser massa tard... només comentar que
en "El projecte produeix alliberaments de Fedora",
"alliberament" em sona a traducció literal de
"release". Potser {versió, estrena, publicació} seria
més apropiat.

Jordi

--- Xavier Conde Rueda <xavi.conde at gmail.com>

=== message truncated ===>