[fedora-trans-el] moderator for fedora-trans-el

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Thu Jul 6 14:25:24 UTC 2006

On Thu, 2006-07-06 at 15:20 +0100, Dimitris Glezos wrote:
> Ξαναφέρνω το θέμα: Ζητείται moderator για τη λίστα μας.
>
> Έχω βάλει να γίνονται αυτόματα reject μηνύματα από μη-μέλη της λίστας
> και το μέγεθος των επισυνημμένων είναι αρκετά μεγάλο (3 MiB) για να μη
> μας ανησυχεί.
>
> Υπάρχει κάποιος/οι που να είναι πρόθυμος να βοηθήσει στο moderation, το
> οποίο δε νομίζω να είναι πάνω από 1 μήνυμα κάθε μήνα;

Βάλε με μέσα.

Είναι σημαντικό να μην γράφουμε τη διεύθυνση fedora-trans-el at redhat.com
σε σελίδες του Web ως έχει διότι θα αυξηθεί η δουλειά των moderator. Αν
για κάποιο λόγο θέλετε να γράψετε τη διεύθυνση, βάλτε κάτι σαν
fedora-trans-el στο redhat τελεία cοm
και αποφύγετε τη χρήση mailto: στη σελίδες.
Μπορείτε ακόμα να αντικαταστήσετε μερικούς από τους λατινικούς
χαρακτήρες της διεύθυνσης με αντίστοιχους όμοιους ελληνικούς (π.χ. ο =
o)

Σίμος