[fedora-trans-el] Ελληνικά στο FC6T1 anaconda - απαίσια fonts

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Jun 22 17:00:29 UTC 2006

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:
>> Δε νομίζω, γιατί το Anaconda είναι εντελώς διαφορετικό από το Desktop,
>> τα fonts.conf κλπ.
>
> πάντως από ότι κατάλαβα δεν υπάρχουν dejavu ούτε για το desktop.
> Το anaconda είναι κάτι διαφορετικό αλλά είναι τελικά xorg. Πως
> ρυθμίζει τα fonts που δεν υπάρχουν ;) είναι το ερώτημα.

Πράγματι. Ο Katz το άλλαξε σε CLOSED CANTFIX.

Τι κάνουμε τώρα;

Comment #3 From Jeremy Katz (katzj at redhat.com)  	 on 2006-06-22 12:39
EST  	[reply]

If it happens for the distro as a whole, then anaconda will switch as a
result. Otherwise, we can't just switch anaconda -- we use the same set
of packages with the same configuration for things

Δ.

--
Dimitris Glezos
http://dimitris.glezos.com/