[fedora-trans-el] Ελληνικά στο FC6T1 anaconda - απαίσια fonts

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Jun 22 18:46:13 UTC 2006

O/H Simos Xenitellis έγραψε:
> To anaconda, ως εφαρμογή GTK2/fontconfig, χρησιμοποιεί το ίδιο σετ από
> γραμματοσειρών και είναι πιθανό να γίνεται χρήση του ίδιου αρχείου
> fonts.conf. Δες στο livecd αν υπάρχει κάπου ένα αρχείο fonts.conf.
> Πρέπει να υπάρχει, οπότε μπορείς να αντικαταστήσεις τις γραμματοσειρές
> (βγάλε Vera, βάλε DejaVu, διόρθωσε fonts.conf).
> Αν δεν βρεις fonts.conf, τότε βγάλε κάθε γραμματοσειρά που έχει
> αγγλικούς χαρακτήρες οπότε το σύστημα θα χρησιμοποιήσει αναγκαστικά τη
> DejaVu.

Λοιπόν, έχω νεότερα.

Καταρχήν, έβαλα μερικά στιγμιότυπα από την default εγκατάσταση εδώ:

  http://fedoraproject.org/wiki/L10N/Teams/Greek/Issues

Στην default εγκατάσταση, το /etc/fonts/fonts.conf έχει αυτά:

<!--
  Serif faces
 -->
	<alias>
		<family>DejaVu Serif</family>
		<family>Bitstream Vera Serif</family>

<!--
  Sans-serif faces
 -->
	<alias>
		<family>DejaVu Sans</family>
		<family>Bitstream Vera Sans</family>

<!--
  Monospace faces
 -->
 	<alias>
		<family>DejaVu Sans Mono</family>
		<family>Courier</family>

Οπότε, θα έλεγε κανείς ότι πετύχαμε αυτό που θέλαμε ως προς το
fonts.conf, σωστά;

Το πρόβλημα είναι ότι το dejavu rpm δεν εγκαταστάθηκε by default. Μόλις
εγκατέστησα το dejavu rpm, πήρα τα screenshots που μπορείτε να βρείτε εδώ:

  http://dimitris.glezos.com/box/fc6t1shots-dejavu-rpm-added.tar.gz

 - Προσέξτε που η κονσόλα ξεκινάει και τελειώνει χαλασμένη ενώ στη μέση
"φτιάχνει" λίγο
 - Το "π" στο desktop είναι χαλασμένο

ΥΓ: Ξανά: Είμαι στο #fedora-el sto Freenode.

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)