[fedora-trans-el] Fwd: dns errors

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Nov 23 07:09:26 UTC 2006

On Wed, 2006-11-22 at 02:39 +0200, Nikos Charonitakis wrote:
> [...]

Πράγματι, δοκίμασε το παραπάνω και ακόμα στο Firefox, πήγαινε στο
"about:config" (το γράφεις στο URL) και βάλε στο "Φίλτρο:" το λεκτικό
"ipv6".
Θα σου εμφανίσει "network.dns.disableIPv6" που είναι ψευδές. Αν του
αλλάξεις την τιμή θα απενεργοποιήσει το IPv6 και από το firefox.

Γενικά έχω συναντήσει αρκετές φορές το πρόβλημα αυτό εδώ που βρίσκομαι
και φαίνεται ότι έχει να κάνει με το "DNS relay" που παρέχει ο ADSL
Router. Δηλαδή, αν απενεργοποιήσεις το DNS relay, ή βάλεις στατικές
ρυθμίσεις για το δίκτυο και εντόπισε τους DNS servers του παρόχου σου.
(π.χ. host -t ns otenet.gr).
Το θλιβερό είναι ότι το λογισμικό του ADSL router είναι τις περισσότερες
φορές Linux όταν συμβαίνει αυτό (nmap -v -A 192.168.1.1) και
συγκεκριμένα βασίζεται στο BusyBox με πυρήνα 2.4.χ.

Με τις αρχικές ρυθμίσεις απενεργοποίησης του IPv6, εκτέλεσε την εντολή

$ host www.google.com

Αν σου εμφανίσει το αποτέλεσμα δίχως σφάλμα, τότε το πρόβλημα
διορθώθηκε. Αν εμφανίσει κάποιο μήνυμα σφάλματος, τότε το DNS Relay
δημιουργεί σημαντικό πρόβλημα.

Γενικά δεν βρήκα κάπου στο Διαδίκτυο μια σελίδα που να αναλύει το
πρόβλημα σε ικανοποιητικό βαθμό. Το Ethereal/Wireshark δείχνει ότι όταν
απενεργοποιήσεις το IPv6 από τον πυρήνα, εξακολουθούν να υπάρχουν πακέτα
IPv6 στα DNS resolutions.

Ελπίζω να βοηθήσουν,
Σίμος