[fedora-trans-el] Re: Συνάντηση στο IRC

Dimitrios Glezos dimitris at glezos.com
Mon Oct 2 20:31:33 UTC 2006

Στις 02-10-2006, ημέρα Δευ, και ώρα 16:29 +0700, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:

> Όπως φαίνεται, το σημαντικότερο πρόβλημα είναι από την πλευρά μου· λόγω
> της διαφοράς ώρας η τυπική ώρα είναι πολύ αργά για μένα.
> Αν υπάρξει ανάγκη, μπορώ να ξενυχτήσω μια μέρα.
> Πάντως, μια ώρα όπως 17 UTC είναι εντάξει για μένα (κάθε μέρα μέχρι την
> επόμενη δευτέρα).

OK. Θα γίνει μια συνάντηση στο 1 αφού μπορούν πολλοί:

  Τετάρτη 4/10 21 UTC

Επίσης, θα γίνει μια συνάντηση για το Σίμο. Όποιος μπορεί να παρευρεθεί
καλώς.

  Τετάρτη 4/10 17 UTC

Σημειώστε τα, βάλτε ξυπνητήρια στα κινητά ξέρω 'γω. Μεθαύριο είναι, μη
στέλνουμε και υπενθυμήσεις...

Η επόμενη συνάντηση πρέπει να γίνει πριν τη Δευτέρα 9/10, αφού το FC6
βγαίνει 11/10. Δυστυχώς το ΣΚ θα λείπω, έτσι προτείνω τη Δευτέρα για
συνάντηση. Η ώρα θα αποφασιστεί στις συναντήσεις.

-δημ

ΥΓ: Να χαρείτε ό,τι αγαπάτε, κόβετε τις παραθέσεις όπου δεν χρειάζονται.
Καθόμαστε και ψάχνουμε στα κατεβατά τις σχετικές απαντήσεις και τους
αριθμούς..

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)