[fedora-trans-el] fedoraproject.gr (reply ASAP)

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Fri Oct 6 16:58:58 UTC 2006

George Billios wrote:
> Αν θέλετε ανέβασα, μετά από αρκετές μέρες είναι η αλήθεια - sorry, ένα
> video με την χρήση του compiz (που υπάρχει στα repo του fc6) για την
> λειτουργία του AIGLX στο fc6.
>
> Νομίζω είναι καλό να μπει κάτι τέτοιο στην σελίδα για την προώθηση του fc6.
>
> Το video θα το βρείτε εδώ:
> http://rapidshare.de/files/35727147/fc6-compiz.ogg.html
>
> Αν θέλετε να πάρω ένα video με κάτι πιο συγκεκριμένο ή μεγαλύτερο πείτε
> μου.

Ωραίος Γιώργο! Γαμάτο!

Μερικές ερωτήσεις/εισηγήσεις:

   1. Μπορείς να το πάρεις με ελληνική επιφάνεια εργασίας και με κάποια
πράγματα ανοιχτά ώστε να φαίνονται τα ελληνικά;

   2. Μπορούμε απλά να αρκεστούμε για την ώρα στο (1) και όταν βγει το
FC6 που θα έχει ακόμη περισσότερα ελληνικά, να πάρουμε ένα τότε και να
αντικαταστήσουμε το παλιό.

   3. Δεν έχει κάποιο μενού για την επιλογή του compiz ε; Αυτό το
gnome-blah υποθέτω είναι επιλογή από μενού; (στο FC6 σίγουρα κάποιο από
αυτά είναι, αν και ίσως θέλει re-login).

   4. Να έχεις ανοιχτά κανένα έγγραφο που να λέει τίποτα του στυλ
"Οπτικά εφέ στο τελευταίο Fedora Core 6" ή ένα μικρό slideshow σε ένα
παράθυρο για να βλέπει ο χρήστης ποια οπτικά εφέ δοκιμάζεις κλπ; (αυτό
μου θυμίζει την αρχική παρουσίαση της Novell). Στο τέλος να υπάρχουν
σύνδεσμοι στο Fedora, το AIGLX και την ελληνική ομάδα.

   5. Να σχεδιάσεις λίγο την οργάνωση του screencast για να γίνει
τέλειο. Ρίξε μια ματιά στα:
     * http://theendlessnow.com/ten/Articles/Articles,
     * http://www.novell.com/products/desktop/features/xgl/

Εννοείται ότι κάτι τέτοιο θα μπει στο frontpage του fp.gr και θα
διαφημιστεί στις λίστες και στα forum..

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)