[fedora-trans-el] Υπάρχει σκέψη να διαθέσουμε κάποιον αριθμό DVD?

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Fri Oct 6 20:38:38 UTC 2006

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:
> Κάποιοι ambassadors το κάνουν.
> Θα μπορούσαμε μελλοντικά να το κάνουμε μέσω του Fp.org ή και του fp.gr.

Αν υπάρχει διάθεση από εσάς που ζείτε στην Ελλάδα παιδιά θα ήταν πολύ καλή ιδέα.

Επίσης, υποθέτω ότι το επόμενο LXFgr (ελληνικό LinuxFormat) θα έχει το FC6 μέσα.

> Επίσης μου άρεσει η ιδέα ενός sticker για τον φορητό μου που [ παραλαμβάνω
> 11 oct ;)  ]και δεν διαθέτει λειτουργικό (μπράβο στην Dell) .
> Ένα sticker fedora θα μου άρεσε να το κολλήσω... (αυτό είναι για το
> Fedora marketing υποθέτω)

Μόλις έστειλα email στο logo team για να μου στείλουν μία SVG μορφή του logo.
Υποθέτω τα ΠΛΑΙΣΙΟ κλπ πουλούν αυτοκόλλητο χαρτί οπότε θα είσαι εντάξει νομίζω
ε; Κι αυτά θα μπορούσαμε να τα ταχυδρομούμε.

Η προσπάθεια αυτή θα μποροούσε να μπει κάτω από την ομπρέλλα του "Fedora Free
Media Program":

  http://fedoraproject.org/wiki/Distribution/FreeMedia/Information

Πλεονεκτήματα: Έτοιμη φόρμα, κάλυψη, upstream στο Fedora Project.

Από την άλλη, τοπικά branches του Fedora όπως το Fedora Brazil έχει κάνει ήδη
δουλειά από μόνο του:

  * 10.000 Flyers
  * 600 DVDs - Fedora Core 4 - i386
  * 1.250 DVDs - Fedora Core 5 - i386, PPC and 64Bits
  * 1.250 DVD's Envelopes
  * 60 T-shirts - Fedora Project (BLack and White)
  * 2 Banners (90 cm X 120 cm)

Τη φόρμα τη φτιάχνουμε, τα αποτελέσματα τα στέλνουμε κι εμείς Upstream, ή απλά
φτιάχνουμε μια φόρμα στο FreeMedia που καταγράφουμε τα νούμερα μας.

Νομίζω πως θα μπορούσαμε να το βολέψουμε τοπικά. Αν 2 άτομα το αναλάβουν, ένας
εφικτός στόχος είναι 4 DVD τη βδομάδα, ε; Τα έξοδα θα τα μοιραστούμε όλοι.

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)