[fedora-trans-el] Re: fonts on fedora 6 desktop

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Oct 12 17:44:09 UTC 2006

George Billios wrote:
> Είναι δυνατόν οι ίδιοι άνθρωποι που μαρκάρουν ότι το BCI πιθανόν να
> καταπατάει πατέντες και το έχουν απενεργοποιημένο εξ ορισμού να σου
> ζητούν να το ενεργοποιήσεις???

Η ομάδα της Freetype έχει υλοποιημένο τον αλγόριθμο αλλά δεν την
πειράζουν οι πατέντες (ούτε τον Ben προφανώς). Το Fedora είναι που δεν
θέλει να τον ενεργοποιήσει.

> Εντάξει, εγώ το έχω ενεργοποιημένο αλλά ξέρω να φτιάχνω και πακέτα και
> να λύνω προβλήματα που θα προκύψουν κατά την μεταγλώτιση.

Το καλύτερο θα ήταν να υπάρχει ένα πακέτο στο Livna που να το
ενεργοποιεί. Αναρωτιέμαι γιατί δεν έχει φτιαχτεί ακόμη, αφού παρόμοια
κακά fonts έχουν και οι άλλες γλώσσες με τον autohinter, σωστά;

Ίσως αναρτήσω ένα άρθρο στο ιστολόγιο με 3 βασικές εντολές για να
ενεργοποιηθεί ο bytecode interpreter. Αλλά αυτό δε θα αλλάξει τίποτα
γιατί ελάχιστοι χρήστες θα τον ενεργοποιήσουν.

> Ο απλός
> χρήστης που δεν ξέρει και δεν έχει και διάθεση να κάνει κάτι τέτοιο, και
> καλά κάνει, θα έχει άσχημες γραμματοσειρές?

Δυστυχώς ναι, θα έχει άσχημες γραμματοσειρές. Αυτά έχουν οι πατέντες και
η πολιτική του Fedora είναι ξεκάθαρη γι' αυτά τα πράγματα.

Πάλι καλά δε λες που υπάρχει εύκολη λύση;

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)