[fedora-trans-el] Re: fonts on fedora 6 desktop

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Oct 12 18:17:25 UTC 2006

George Billios wrote:
> [...]

Α, λάθος δικό μου τότε. Νόμιζα ότι νόμιζες ότι ο Ben είναι του Fedora.
Δεν ήξερα ότι και οι τύποι της Freetype προειδοποιούσαν.

> Λες να επικοινωνήσουμε με τους διαχειρηστές του livna μήπως γίνεται να
> ανέβει ένα τέτοιο πακέτο? Δεν έχω πρόβλημα να το κάνω αν θέλετε.

Ναι, γιατί όχι; Παρά να χτίζουμε εκ νέου τα πακέτα;

Άλλα άρθρα που θα μπορούσαν να αναφέρουν τα βήματα (ή το πακέτο του
Livna) είναι οι:

   * http://www.fedorafaq.org/
   * http://www.stanton-finley.net/fedora_core_5_installation_notes.html
   * http://www.mjmwired.net/resources/mjm-fedora-fc5.html

> Σίγουρα απλά το θέμα είναι και ο απλός χρήστης :)

Εννοείται. Ο μέσος τελικός χρήστης δεν αλλάζει τις ρυθμήσεις της
διανομής του.

-δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)