[fedora-trans-el] fedoraproject.gr (reply ASAP)

George Billios gbillios at gmail.com
Mon Oct 23 18:48:14 UTC 2006

-------- Original Message  --------
From: Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com>
To: George Billios <gbillios at gmail.com>
Subject: Re:[fedora-trans-el] fedoraproject.gr (reply ASAP)
Date: Mon Oct 23 2006 05:08:46 GMT+0300 (EEST)

> O/H George Billios έγραψε:

> Γιώργο,
>
> έχεις κάτι νεότερο από το βίντεο; Θα ήταν γαμάτα αν μπορούσαμε να το βάλουμε
> στον ιστότοπο μας πριν την Τρίτη.

Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά δυστυχώς τα πράγματα δεν πάνε πάντα
όπως τα θέλουμε. Το ΣΚ που πέρασε περίμενα να έχω χρόνο να κάνω κάποια
πράγματα αλλά δυστυχώς όλα ήρθαν πάνω κάτω.

Για δείτε το βίντεο που έφτιαξα, είναι αρκετά ερασιτεχνικό αλλά είναι η
πρώτη μου προσπάθεια :)

http://rapidshare.com/files/397567/fc6-aiglx.ogg.html

Αν θέλετε μπορώ να φτιάξω και μια αναλυτική (γραπτή) περιγραφή του πως
ενεργοποιούνται τα εφέ κλπ.