[fedora-trans-el] fc6 announcement

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Wed Oct 25 17:10:17 UTC 2006

2006/10/25, Kostas Papadimas <pkst at gmx.net>:
> Στις 25-10-2006, ημέρα Τετ, και ώρα 16:25 +0100, ο/η Dimitris Glezos
> έγραψε:

> Thanks το έκανα και ολα πήγαν καλά...(ήταν μικρή αναβάθμιση μιας και
> είχα κατεβασει όλα τα updates του Test3) (τώρα προσπαθώ να καταλάβω
> γιατί οι ίδιες γραμματοσειρές- σε ίδια ανάλυση - με τον ίδιο proprietary
> driver γραφικών ) δε δείχνουν τόσο καλά σε fedora...

θα προσπαθήσεις πολύ :)
δες στην λίστα τα bug reports που έχω στείλει,
Αν μπορείς κάνε comment.
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει και προσπάθησα πολύ. (pango;)
Σε FC5 είναι μια χαρά.
Πρέπει να πω οτι και σε ubuntu 6.06 παρατήρησα χαλια συμπεριφορά
ειδικά στα bold αλλά οχι τόσο χαλι οπως στο FC6...