[fedora-trans-el] δοκιμή εμφάνισεις γραμματοσειρών

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Oct 30 13:27:16 UTC 2006

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:
> παρακαλώ δοκιμάστε την εμφάνιση των γραμματοσειρών σε μια τυπική
> εγκατάσταση fc6 κάνωντας το παρακάτω:
> Σύστημα->προτιμήσεις->γραμματοσειρά επιλέγουμε το κουμπι λεπτομέρειες
> και τσεκάρουμε το hinting = ελαφρύ.
> Δοκιμάστε πρωτίστως το "ελαφρύ" και κατόπιν τα υπόλοιπα.
> (το default είναι το "μέτριο")
> Ακόμα παίξτε ελαφρως και με την τιμή DPI αν δεν έχετε καλά αποτελέσματα.
>
> Γράψτε εντυπωσεις.
> Εγώ πέτυχα πολύ ικανοποιητικά αποτελέσμα με το hinting να είναι στο
> "ελαφρύ"

Το πρόβλημα στο κουτάκι κάτω δεξιά με τα Serif διορθώνεται με απενεργοποιημένο
το hinting.

Δοκίμασα να απενεργοποιήσω τον autohinter στο `~/.fonts.conf` αλλά δεν παρατηρώ
διαφορά.

        <match target="font">
                <edit name="autohint" mode="assign">
                        <bool>false</bool>
                </edit>
        </match>

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)