[fedora-trans-el] Re: First QA with mass-editing στον εξελληνισμό του Fedora, GNOME

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Sep 4 16:29:26 UTC 2006

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:

> to wiki toy gnome.gr den einai eyxristo

+1. Αν το κρατήσουμε, πρέπει να βγει έξω από το CMS. Η δύναμη των wiki (και του
Google!) είναι η απλότητα τους. Πάντως, η μηχανή που χρησιμοποιεί (dokuwiki)
είναι ό,τι καλύτερο για αυτό τον σκοπό...

Πάντως, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τη δουλειά κανενός, το gnome.gr μου φαίνεται
αρκετά περίπλοκο. Ίσως να πρέπει να αναρωτηθούμε αν πρέπει να πάμε σε κάτι πιο
απλό από το Joomla. :/

> kali i idea -genika symfono- yparxei ena provlima: an kapoioi apo emas
> xasoun to endiaferon tous h den exoyn xrono tote tha odigithi se
> marasmo. Opote den einai kali idea ayto to wiki na stegastei se
> merikes selides enos kentrikou wiki opos to gnomelive,fedoraproject h
> kapoio kainoyrgio apo px to ellak.gr h linux.gr?

Δε ξέρω, κι εγώ μη νομίζεις ότι το έχω καλοσκεφτεί ή έχω τη λύση.. Μερικές σκέψεις:

 1. Η ιστορία έδειξε πάντως ότι κι αυτά που στεγάζονται στο ellak.gr/linux.gr
πέφτουν σε μαρασμό. Για να μην πω ότι *αυτά* είναι που πέφτουν σε μαρασμό γιατί
ο υπεύθυνος δεν έχει πλήρη έλεγχο πάνω τους.

 2. Πάντως, γενικές οδηγίες, ένα γλωσσάρι, ανακοινώσεις, press releases και
χρήσιμα scripts δε γίνονται outdated (εύκολα). Επίσης, μπορεί ο συγγραφέας να
προσέξει να μη γράφει ό,τι του κατέβει, ή να μαρκάρει τις σελίδες που πιθανόν να
γίνουν outdated με μια ετικέτα.

 3. Δε φαίνεται να έχετε χάσει το ενδιαφέρον σας τόσα χρόνια εσείς... =)

 4. Αν είναι να κάνουμε αυτό που λες, τότε γιατί δεν το κάνουμε (ή κάναμε ήδη!)
στο wiki του ellak.gr; Προσωπικά δε με τραβάει καθόλου να δουλέψω πάνω του, και,
κρίνοντας από τις ανανεώσεις του, δεν τραβάει κανέναν.

Sidenotes:

 * Αν στήσουμε κάπου ένα αμιγώς i18n wiki, ίσως να μην έχει και πολύ λόγο η
ύπαρξη του gnome.gr wiki, αφού κάτω από το παραπάνω το κάθε έργο θα έχει δικές
του σελίδες (.gr/gnome/ κλπ).

 * Αν ολόκληρο το gnome.gr CMS γύριζε σε wiki (σαν live.gnome.org) θα ήταν πολύ
πιο ζωντανό πιστεύω. Αυτά είναι technicalities όμως, τα οποία πηγάζουν από την
χαμηλότατη ποιότητα του Human-Computing Interaction... :/

Έπρεπε να είχαμε κανονίσει ένα meeting μερικές μέρες πριν, ενόψει 2.16 freeze. :/

-δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)