[fedora-trans-el] Re: dejavu fc6t2

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Sep 20 14:22:26 UTC 2006

O/H Simos Xenitellis έγραψε:

> Εδώ βλέπω ότι υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα με την απόσταση στα γράμματα
> πριν το τ.
> Δηλαδή, κάτι σαν Προσι τότητα, Γραμμα τοσειρά. Δεν κατάφερα να δω
> παράτερο π ή κάτι άλλο. Αυτά τα προβλήματα είναι σημαντικό να περνάνε
> προς τη λίστα DejaVu. Γράψε σε λίστα τα συγκεκριμένα προβλήματα
> (ακόμα και μικροπροβλήματα) και το προωθώ στη dejavu.

Δοκιμάσατε στο Test 3 και δε διορθώθηκαν αυτά;

Παρατήρησα ένα πρόβλημα μετά την αναβάθμιση σε T3: Στον προσωπικό μου
λογαριασμό, ο οποίος προϋπήρχε του T3, οι γραμματοσειρές φαίνονταν με πολλά
σφάλματα ενώ στους νέους λογαριασμούς τα πράγματα ήταν μια χαρά.

Λογικά αυτό φτιάξει με ένα `fc-cache ~/.fonts`, σωστά; (αν και βλέπω ότι
υπάρχουν και άλλοι κατάλογοι όπως `~/.gnome2/share/fonts/`...

-δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)