[fedora-trans-el] FC6T3 release & greek

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Fri Sep 22 16:47:22 UTC 2006

O/H Kostas Papadimas έγραψε:
> Στις 22-09-2006, ημέρα Παρ, και ώρα 15:36 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
> έγραψε:

> Δεν θυμάμαι να το είχε πεί κανένας.. όλοι είπαμε ότι το Επιφάνεια εργασαίας
> ήταν καλύτερο

Προτιμώ κι εγώ το "Επιφάνεια εργασίας". Το "σύστημα" δεν είναι πολύ καλή λέξη
γενικώς, αφού σημαίνει κι άλλα πράγματα. Και παντού χρησιμοποιείται το πρώτο,
γενικώς στο Fedora αποφεύγεται και στα αγγλικά το System γιατί δε μεταφράζεται καλά.

Προσωπικά δε με πειράζει το μέγεθος. Το δοκίμασα τώρα σε 800x600. Αν είναι επιφ.
εργασίας παίρνει το 40% της οθόνης. Αν είναι "Σύστημα" παίρνει το 33%. Πιστεύω
πως η διαφορά είναι πολύ μικρή για να θυσιάσουμε την ομοιογένεια. (σόρρυ
Μητσάρα.. :)

-δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)