[fedora-trans-el] Ελληνικό linuxformat και FC6

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Sep 25 17:07:43 UTC 2006

Γειά χαρά.

Συζήτησα με το ελληνικό linuxformat και είναι πρόθυμοι να κάνουν ένα δισέλιδο
άρθρο για το Fedora Core 6. Υπήρχε διάθεση για πιο μεγάλο, αλλά δυστυχώς το
τεύχος κλείνει πριν το FC6 και είναι καλύτερα το εκτενές άρθρο να περιμένει όταν
θα υπάρχει στο DVD το ISO.

Το άρθρο θα επικεντρώνεται στις ελληνικές προσπάθειες για το Fedora και ειδικά
για το FC6. Θα μας δοθεί ευκαιρία να μιλήσουμε για το τι κάνουμε για το Fedora,
τις βελτιώσεις στο FC6, τη γνώμη μας για τη διανομή, τι να προσέξει ένας
ελληνόφωνος χρήστης κλπ.

Υπάρχει η προτίμηση να γράψουμε εμείς το άρθρο, αλλά αν δεν υπάρχει χρόνος να
απαντήσουμε σε μια σειρά ερωτήσεων ώστε να δώσουμε υλικό για να γραφτεί το
άρθρο. Το άρθρο θα βγει 8000-9000 χαρακτήρες.

Ποιοί ενδιαφέρονται να βοηθήσουν ούτως ώστε να μεταφέρουμε τη συζήτηση σε
προσωπικά emails; Το βέβαιο είναι ότι θα θέλουμε σχόλια από όποιον έχει διάθεση
να δώσει, ακόμη κι αν δεν χρησιμοποιεί Fedora. Για παράδειγμα, σχόλια σαν το
παρακάτω (του Νίκου) θα ήταν καλό να γίνουν:

> προβλέπεται να είναι καλή από ελληνική υποστήριξη η fc6 και στην
> επόμενη fc7 αν συνεχίσετε έτσι θα πλησιάσουμε στο τέλειο.

Η γνώμη μας *μετράει* και είναι καλό να βγαίνει προς τα έξω.

Δυστυχώς εγώ έχω δικό μου δισέλιδο άρθρο να γράψω για το περιοδικό και δεν θα
προλάβω και αυτό και το Fedora Core 6 release σε μια βδομάδα.

-δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)