[fedora-trans-el] fedora 7 test 3

George Billios gbillios at gmail.com
Sun Apr 1 07:42:43 UTC 2007

Yannis - Pastis Glaros wrote:
> Κυκλοφόρησε η test 3. Βρήκα την ανακοίνωση:
> http://forums.fedoraforum.org/showthread.php?t=151741
> και άρχισα να τη μεταφράζω για τα νέα στο fp.gr.
> Επειδή δεν πρόλαβα να τελειώσω την αποθήκευσα σαν draft, θα συνεχίσω το
> βραδάκι.
> ---
> Yannis - Pastis Glaros
> http://mrpc.pramnos.net
> http://www.pramnos.net

Λίγο off-topic με την μετάφραση αλλά το έβαλα στο laptop μου χθες για να
εξαφανίσω τα windows και γενικά είμαι πολύ εντυπωσιασμένος αφού παίζουν
standby και hibernate με την μία, ακόμα και με το beryl φορτωμένο, πλέον
αρκεί να εγκαταστήσεις το ntfs-3g και γίνονται mount αυτόματα εξωτερικοί
δίσκοι με ntfs και γενικά είναι και πολύ γρήγορο.

Τα ελληνικά δεν τα έχω δει ακόμα γιατί τον default χρήστη τον έχω σε
Αγγλικά αλλά θα φτιάξω και άλλο account για να δω τα ελληνικά.

Ωραία δουλειά πάντως :)