[fedora-trans-el] fedora-install-guide

Dimitrios 'sehh' Michelinakis dimitris at michelinakis.gr
Sun Feb 11 01:51:49 UTC 2007

On Sat, 10 Feb 2007 17:07:30 -0800 (PST) Dimitrios Typaldos <dtfedora at yahoo.com> wrote:

> Αλλά για μετά από αυτό, βλέπω
> τα υπόλοιπα χωρίς να μπορώ να
> διακρίνω κάποια
> προτεραιότητα (passwd, autorun , chkconfg
> ?). Αν κάποιος νομίζει ότι
> κάποια θα ήταν καλό να γίνουν
> νωρίτερα από άλλα προτείνετε
> κάποια σειρά. Υπάρχει κάποιος
> τυπικός στόχος για τις
> μεταφράσεις όσον αφορά την
> επερχόμενη έκδοση 7;

Panta kitame ta "Essential" na ine teliomena, gia paradigma to anaconda exia kapia ametafrasta.

Episis afta pou ine simandika ine ta system-config-* ta opia o xristis vlepi se kathimerini vasi (ektos apo ta iniscripts, etc ta opia trexoun sto sistima, alla ine teliomena).

Endiaferon tha exi to virt-manager, kathos tha ine ena apo ta simandika features tou Fedora.

Afta pou den exoun kanena endiaferon ine kati san to system-config-bind, ta opia ine poli ejidikevmena kai ta doulevoun poli liga atoma. Akoma kai se aftes tis periptosis protimoume ton 'vi' na kanoume tin doulia mas para ena GUI :]

--
Dimitrios Michelinakis