[fedora-trans-el] cvs access question + feedback

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Sat Jan 13 01:25:38 UTC 2007

Καλησπέρα,

ευχαριστώ για την απάντηση.

>Τις παραπάνω εντολές πρέπει να τις τρέξεις ως ο χρήστης ο οποίος στον κατάλογο
>`~/.ssh/` του έχει τα αρχεία id_dsa. Σε κάθε μηχάνημα στο οποίο δουλεύεις πρέπει
>αν έχεις αυτά τα αρχεία. Βεβαιώσου ότι το ~/.ssh/id_dsa.pub είναι το ίδιο με το
>οποίο έκανες register στο i18n.redhat.com.

Στο σύστημά μου υπάρχει μόνο ένας χρήστης και είναι ουσιαστικά αυτός που χρησιμοποίησα να δημιουργήσω
το λογαριασμό (διαβάζοντας το id_dsa.pub κάπου φαίνεται το όνομα) kαι ο SSH κωδικός μου υπάρχει και λειτουργεί .
Επομένως μάλλον θα επικοινωνήσω με τη i18n at redhat.com. Ευχαριστώ και πάλι για τη πολύτιμη βοήθεια.

Δημήτρης

Dimitrios Typaldos
GPG: 0x6A7B898C