[fedora-trans-el] Fedora 7 - Revisor tutorial

Kalamaras Dimitris dimitris.kalamaras at compupress.gr
Thu Jun 14 07:21:52 UTC 2007

Στις 13-06-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 23:29 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:
> Πολύ ωραίος οδηγός, Μπράβο.

Ευχαριστώ.

> 2 απορίες:
>
> * Τα πακέτα πρέπει να τα κατεβάσεις υποχρεωτικά, δεδομένου οτι έχεις το DVD;

Πρόκειται για το ίδιο, "κλασικό" ζήτημα με τα DVD του Fedora, που δεν
μπορείς να εγκαταστήσεις επιπλέον πακέτα από εκεί μετά την εγκατάσταση
της διανομής. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί συμβαίνει αυτό. Αλλά νομίζω
ότι μπορείς να ορίσεις το DVD ως αποθετήριο. Έτσι δεν είναι, Δημήτρη
(Γλέζο);

> * Αν θες να βάλεις και άλλα repo (πχ livna και updates) πως το κάνεις;

Και πάλι, νομίζω ότι μπορείς, αλλά δεν το έκανα.

Στο αρχείο ρύθμισης /etc/revisor/revisor.conf ορίζονται, με tags σε
αντίστοιχα configuration sections, τα ξεχωριστά αρχεία που περιέχουν τις
πληροφορίες για τα repos. Έτσι το configuration section [F7-i386] (το
οποίο χρησιμοποίησα και εγώ) παραπέμπει στο αρχείο:

main = /etc/revisor/conf.d/revisor-f7-i386.conf

Αυτό, όπως βλέπω, είναι ένα τυπικό αρχείο ρύθμισης του yum, δηλαδή
περιέχει urls και ρυθμίσεις για repos. Κοίτα:

[main]
cachedir=-yumcache
reposdir=
keepcache=0
debuglevel=1
logfile=/var/log/revisor-yum.log
pkgpolicy=newest
distroverpkg=redhat-release
tolerant=1
exactarch=1
obsoletes=1
gpgcheck=1
plugins=0
metadata_expire=1800
installroot=/var/tmp/revisor

[fedora]
name=Fedora 7 - Moonshine - i386
#baseurl=http://localrepo/fedora/releases/7/Fedora/i386/os/
mirrorlist=http://mirrors.fedoraproject.org/mirrorlist?repo=fedora-7&arch=i386
enabled=1
gpgcheck=1

Άρα ίσως να μπορείς εκεί να προσθέσεις το livna έτσι ώστε το revisor να
"πάρει" τα πακέτα από εκεί και να στα παρουσιάσει για επιλογή στην
αντίστοιχη οθόνη.

Πιθανολογώ, αλλά μου φαίνεται πολύ λογικό.

--Δημήτρης