[fedora-trans-el] Fedora 7 - Revisor tutorial

Christos Trochalakis yatiohi at ideopolis.gr
Thu Jun 14 07:09:32 UTC 2007

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:
> Πολύ ωραίος οδηγός, Μπράβο.
>
> 2 απορίες:
>
> * Τα πακέτα πρέπει να τα κατεβάσεις υποχρεωτικά, δεδομένου οτι έχεις το
> DVD;
> * Αν θες να βάλεις και άλλα repo (πχ livna και updates) πως το κάνεις;
>
> Νικος

Γεια σου Νίκο,

Για το 2ο που ρωτάς, πρέπει να βάλεις τα repos στο αντοίστοιχο
configuration αρχείο για την αρχιτεκτονική σου (είναι στο φάκελο
/etc/revisor/conf.d/). Επισυνάπτω το δικό μου.

Εγώ Θέλω να ρωτήσω αν κάτι άλλο για όποιον ξέρει.  Πώς μπορούμε να
δημιουργήσουμε ένα kickstart file με βάση την υπάρχουσα εγκατάσταση;

πι ες: ωραίος οδηγός :)

χρήστος