[fedora-trans-el] Αποστολές μέσων

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Jun 18 10:13:13 UTC 2007

O/H Kalamaras Dimitris έγραψε:
> στείλω ένα
> στείλει
>

> Βρε παιδιά, και συγχωρέστε μου το spam, στο τεύχος 16 του Linux Format
> που κυκλοφορεί την Παρασκευή 22 Ιούνη, δίνουμε το Fedora 7 (dvd έκδοση
> με όλα τα καλά (videos, κλπ)). Δεν βάζετε και ένα bannerάκι ή έστω μια
> αναφορά σε αυτό; Καλό θα είναι και για εσάς και για εμάς...

Σωστά, δεν το είχαμε σκεφτεί. Είναι από τους καλύτερους τρόπους (και σίγουρα ο
ευκολότερος αν είναι σε πόλη) να λάβει κανείς το Fedora στην Ελλάδα αν το θέλει
σε υλική μορφή. Απλά δεν το είχαμε σκεφτεί. Το πρόσθεσα στο:

  http://fedoraproject.gr/download

Όταν κυκλοφορήσει σε μερικές ημέρες, να το προσθέσουμε και στα νέα για να βγει
και στον Πλανήτη να το μάθει ο κόσμος.

Πάντως, αυτό που πρότεινα παραπάνω είναι για εντελώς δωρεάν αποστολή DVD, το
οποίο θα ενισχύσει και το αίσθημα κοινότητας και πιθανώς να φέρει και νέα μέλη
στην ομάδα.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)