[fedora-trans-el] FWN τεύχος 80 στα ελληνικά

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Tue Mar 13 06:14:31 UTC 2007

O/H Yannis - Pastis Glaros έγραψε:
> Καλώς ήρθατε στο τεύχος 80 του Fedora Weekly News(FWN), του εβδομαδιαίου
> ενημερωτικού δελτίου της κοινότητας του Fedora.
> http://fedoranews.org/mediawiki/index.php/Fedora_Weekly_News_Issue_80_in_Greek

Επ!! Το ελληνικό FWN και πάλι ζωτνανό!

Ευχαριστούμε! :)

> (Πρώτη μου απόπειρα για συμμετοχή στην κοινότητα... be gentle :p )

Μια χαρά φαίνεται να βρήκες το δρόμο σου ήδη πάντως. :)

Στον ιστοχώρο της ομάδας μας (http://fedoraproject.gr/) υπάρχει δυνατότητα να
αναρτούμε άρθρα σε μορφή ειδήσεων:

  http://fedoraproject.gr/news/

Τι λες να τα αναρτούμε κι εκεί και να δώσουμε το feed μας στον Πλανήτη ΕΛΛΑΚ; Αν
συμφωνείς, να σου δώσω λογαριασμό στο CMS άμεσα.

Καλωσήρθες στην ομάδα! :)

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)