[fedora-trans-el] FWN τεύχος 80 στα ελληνικά

Yannis - Pastis Glaros mrpc at pramnos.gr
Wed Mar 14 14:05:27 UTC 2007

Στις 14-03-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 05:04 +0000, ο/η Dimitris Glezos
έγραψε:
Μάλλον κάτι κάνω λάθος. Προσπαθώ να κάνω προσθήκη για το τεύχος 80. Το
φτιάχνω, βλέπω το preview
του και είναι ok, αλλά μόλις το κάνω publish και βλέπω στην αρχική
σελίδα fedoraproject.gr/news έχει χαθεί
όλη η μορφοποίηση. Τελικά το έσωσα σαν draft το κειμενάκι να το δει
κανείς άλλος.

---
Yannis - Pastis Glaros
http://mrpc.pramnos.net